Godus відзначиться системою монитезации

0
1

Геймдизайнер Пітер Моліна розповів громадськості, що його новий проект Godus буде відрізнятися незвичайною системою монетизації.

Як вважає Моліна велика частина сучасних ігор наче молот вибивають гроші з геймерів. Їх принцип дуже, хочеш вигравати – плати, в іншому випадку доводиться тепреть поразки. Розробнику подібні схеми абсолютно не подобаються. Тому в Godus буде використана інша систему монетизації – користувачі не будуть мати доступ до магазину до тих пір, поки не стануть до цього готові. Швидше за все, доступ до магазину буде в якості бонусу відкриватися після досягнення якогось певного рівня, а до цього доведеться добиватися успіху самотужки.

Нагадаємо, що нещодавно геймдизайнер публічно критикував ЕА за те, що в мобільному рімейк легендарної гри Dungeon Keeper застосували монетизацію.

Кошти на гру Godus Пітер Моліна зі своєю студією 22Cans збирав за допомогою популярного нині сервісу Kickstarter. Відкрите бета-тестування для Mac і PC стартувало ще восени минулого року. У цьому році слід очікувати реліз, правда точна дата ще не визначена. Про неї ми інформуємо вас відразу, як стане відомо.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here