Огляд Thief

0
1

Однією з найбільш очікуваних ігор першого кварталу нинішнього року став екшн Thief. І зараз ми з радістю повідомляємо вам, що злодій Гарретт повернувся на екрани наших моніторів буквально кілька днів тому.

Відразу слід сказати, що очікуваного прориву в жанрі не вийшло, але засмучуватися не варто, так як провалом гру теж ніяк не назвеш. Зрозуміло лише одне, що гра Thief вийшов спірним і неоднозначним.

Щоб було зрозуміло, нагадаємо, що мова йде про нову гру, від нового розробника. Звичайно, назва має на увазі певні зобов’язання, які пов’язані з фірмовими для серії моментами . Так гра під назвою Thief не могла бути присвячена боротьбі з ельфами або вторгнення інопланетних кіборгів. Але при цьому статус перезапуску розв’язав розробникам руки. Це не означає, що Злодія не можна порівняти з оригіналом, але робити це треба розсудливо.

І так, всі складні відносини між Зберігачами, язичниками і механистами в новому Злодієві звузилися до банального конфлікту між підпільної повстанської організацією і диктаторським режимом Барона. Загалом сюжет являє собою стандартну історію про злом узурпаторе і тих благородних повстанців, які вирішили змінити ситуацію.

Якась інтрига пов’язана з самим головним героєм, тобто Гаретом, який втратив пам’ять і сильно переживає за загибель своєї учениці Ерін. При цьому цинізм злодія залишився на місці. Він не збирається проявляти ніяких благородних ініціатив пов’язаних з порятунком людства. Він навіть не гребує поживитися добром простих городян.

Що стосується стилістики, то перезапуск повністю відповідає оригіналу. Тут нас зустрічають ті ж похмурі локації середньовічного міста з вікторіанської архітектурою і стражниками, які патрулюють безлюдні вулиці. В результаті створюється гнітюча атмосфера. Причому, сучасні технології виявилися зайвими, для ще більшої її передачі.

Величезна кількість деталей локацій і колірна гамма локацій забезпечують правдоподібну картинку. До недоліків можна віднести якийсь недолік простору і масштабу, хоча лінійними рівні також назвати не можна. Просто в оригіналі гравцеві давалося більше свободи. Не часто зустрічаються вікна, в які можна влізти. Крім того, Гарретт має «GPS-навігатором», адже тримати в руках карту на клаптику паперу було куди приємніше. Також багато й інших несуттєвих недоліків.

Загалом, вердикт такий, що Thief виявилася зовсім не ідеальною. Багатьма моментами гра програє оригіналу. Але в той же час розробникам вдалося зберегти автентичний дух «Злодія». Ми маємо похмурий місто зі складною стелсовой механікою.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here