Torment: Tides of Numenera знайшла бойову систему

0
1

Нарешті-то рольова гра Torment: Tides of Numenera, від студії inXile, знайшла рольову систему. Як стало відомо, ідейна спадкоємиця Planescape: Torment запропонує гравцям покрокові бої. Це рішення прийняли користувачі, які профінансували розробку даного проекту через Kickstarter.

В результаті голосування, яке організували розробники, з’ясувалося, що геймери хочуть бачити в грі покрокову систему, а не бої в реальному часі, як в Planescape: Torment, а також багатьох інших культових рольових іграх. У голосуванні брало участь близько 15 тисяч користувачів.

Крім того і самі розробники впевнені, що покрокові бої забезпечать грі тактичну глибину. Подібна система чудово підійде для реалізації сюжетних елементів, а також діалоги з NPC в бойових ситуаціях.

Однак, подібне рішення не всіх влаштувало. Фанати ідейної спадкоємиці вважають, що і бойова система повинні бути перейнята від Planescape: Torment. Однак представники inXile вважають, що гра хоч і є однією з найбільших в історії RPG, стала вона такою далеко не з-за рольової системи, а в результаті захоплюючого сюжету і відмінного відіграшу персонажа.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here