Стало відомо про намір amazon відкрити мережу високотехнологічних офлайн-універмагів одягу, в яких покупцям запропонують продукцію брендів, що належать компанії, і сторонніх виробників. Про це пише видання the wall street journal з посиланням на власні обізнані джерела.

Зображення: lynne carty / the wall street journal

Згідно з наявними даними, універмаги, перші з яких можуть бути запущені вже в наступному році, допоможуть підвищити впізнаваність брендів amazon і стануть місцем, де покупці зможуть купувати різний одяг, в тому числі від сторонніх виробників, що реалізують свою продукцію на онлайн-платформі amazon. Перші високотехнологічні магазини одягу amazon повинні з’явитися в сан-франциско і колумбусі. Джерело зазначає, що компанія ще не затвердила план реалізації цього проекту, тому в подальшому він може бути переглянутий.

У нових магазинах amazon покупці зможуть сканувати qr-коди за допомогою мобільно додатки, а співробітники магазину будуть приносити в примірювальну пов’язані з цими кодами речі. Крім того, в примірювальних будуть розміщуватися сенсорні екрани, взаємодіючи з якими можна попросити співробітників магазину принести вподобані речі, а також отримати рекомендації щодо товарів, які можуть сподобатися конкретному покупцеві. Також не виключається поява в магазинах роботизованих механізмів і якихось інших засобів автоматизації процесів вибору і оплати товарів.

З моменту свого заснування в 1994 році компанія amazon прагнула до збільшення кількості товарів, що продаються через інтернет і досягла успіху в цьому. Цього року в роздрібній торгівлі спостерігається сплеск інтересу людей до офлайн магазинах на тлі пом’якшення обмежень, пов’язаних з пандемією коронавірусу. Тому amazon розглядає роздрібні універмаги одягу як перспективний напрямок для залучення нових клієнтів і тестування нових технологій.