Аеротаксі з вертикальними зльотом і посадкою повинні будуть проводити багато часу в повітрі, щоб вартість їх використання для клієнтів дійсно була мінімальною. Відповідно, і на зарядку ємних акумуляторів повинен йти мінімум часу-про це заздалегідь вирішили подбати розробники стандарту megawatt charging system (mcs).

Джерело: newatlas.com

Для повітряних і наземних транспортних засобів підвищеної потужності будуть потрібні відповідні зарядні пристрої і акумуляторні батареї, здатні витримати стресову прискорену зарядку. Новий стандарт mcs розробляють німецька компанія lilium і шведсько-швейцарський електрогігант abb. Lilium також готує власне аеротаксі, акумулятор якого зможе повністю заряджатися за 30 хвилин. У поєднанні з прогнозованою дальністю польоту 7-місної машини в 250 км при крейсерській швидкості близько 282 км/год кожен такий електроліт зможе робити від 20 до 25 рейсів в день.

Джерело: newatlas.com

Стандарт mcs адресований не тільки електричній авіатехніці, а й великому наземному електротранспорту: вантажівкам, автобусам і комунальній техніці. Стандарт передбачає використання тільки одного кабелю, здатного витримувати напругу до 1500 в при максимальному струмі в 3000 а — тобто в теорії мова йде про потужність до 4,5 мвт. Як заявили розробники, проектом вже зацікавилися великі гравці з транспортної галузі, тому, очевидно, на етапі запуску стандарту його підтримка вже буде реалізована на машинах. Нагадаємо, не так давно abb розповіла про створення найшвидшої зарядної станції terra 360 для електромобілів — її потужність становить 360 квт.