Алекс Хатчинсон (Alex Hutchinson), креативний директор Assassin’s Creed 3 нещодавно повідав пресі про те, що його проект буде по-справжньому грандіозним і дуже масштабним – адже над його створенням працюють не менше 600 розробників як в офісах Ubisoft, так і по всьому світу.

«Чому компанія зважилася на такий крок на тлі поступового вимирання глобальних проектів такого плану?» – запитаєте ви.
На це Алекс Хатчинсон відповідає, що Ubisoft в цьому плані можна назвати динозавром ігрової індустрії, який все ще вірить у можливості масштабних проектів класу ААА.

До речі кажучи, саме через масштабність ігри і амбітного розмаху розробників Assassin’s Creed 3 знаходиться в процесі підготовки ось вже 3 роки.

За весь цей час фахівці з Ubisoft зосередили свою увагу на геймплейних аспектах і сюжеті, так як технічна основа гри у вже наявний.

«Ми з самого початку не ламали голови над технологіями і вже тим більше над апаратними платформами, що дозволило нам кинути всі сили цілком і повністю на сюжетні і геймплейні особливості гри», — заявляє креативний директор Assassin’s Creed 3.