Незабаром після релізу resurrected багато гравців зіткнулися з різними проблемами на зразок постійних лагів, підвисань і вильотів з гри, викликаних перевантаженістю серверів. Правда, замість того, щоб спробувати наростити потужності, blizzard вирішили обмежитися введенням черги на вхід, яка повинна була з’являтися тільки в “періоди пікового навантаження”.

Після двох годин у черзі

Патч вийшов 16 жовтня, і перші пару днів такий підхід ще абияк працював. Однак коли справа дійшла до горезвісних “періодів пікового навантаження”, все пішло під укіс: гравцям доводилося сидіти в черзі по дві години, щоб зайти не сервер. І навіть після цього був шанс, що гра може вилетіти, підключення до сесії може видати помилку і так далі.

Зрештою чаша терпіння ком’юніті переповнилася, і на ігрових форумах і reddit’e стали стрімко множитися гнівні повідомлення: підозри в тому, що гра наповнена ботами, прохання викидати неактивних гравців, щоб звільнити місце, вимоги рефандов і меми.

Правда, несхоже, щоб blizzard поспішали якось прореагувати на ситуацію. Черги вже оголосили постійним заходом боротьби з перевантаженими серверами, тому цілком ймовірно, що шанувальникам d2r доведеться чекати спадання ажіотажу, щоб мати можливість робити забіги на баала з певним комфортом.