У патчі, насправді, досить багато змін. У плані управління поправили чуйність аналогових стіків на геймпадах, плюс різні опції для все тих же геймпадів.

Були доопрацьовані такі карти, як hell or dark water, grave machine і a grave mistake. Гра стала швидше зберігатися, коліщатко вибору зброї з’являється на екрані в тому числі і в режимі split screen.

На наступних рівнях додана підтримка ботів:

  • the slipgate complex (e1m1)
  • castle of the damned (e1m2)
  • the house of chthon (e1m7)
  • the elder god shrine (e4m3)
  • shub-niggurath’s pit (end)
  • the edge of oblivion (hipdm1)
  • the pumping station (hip1m1)

Самим ботам підкрутили поведінку: вони стали краще атакувати в ближньому бою, грамотніше плавати і вибирати зброю. Тепер у “бовдурів” є репліки на випадок, якщо вони когось вбивають або хтось вбиває їх. Ще боти стали більш вміло користуватися ліфтами і краще орієнтуватися на карті the abandoned base (dm3).

Фікси багів поширюються на такі компоненти гри, як аудіо, геймплей, карти, мультиплеер і боти.

Досить переконливо виглядає список поліпшень для мододелов. Переконливо і не дуже зрозуміло для сторонньої людини. Тому перелік цих поліпшень ми тут не наводимо, але можете самі подивитися його в офіційному патч-ноуті.