Проектна команда Blizzard, отвественная за підготовку StarCraft 2 розглядає можливість створення приголомшливої можливості для геймерів: безкоштовного мережевого режиму, який, звичайно ж, не зможе не пожвавити активність гравців.

Дастін Броудер (Dustin Browder), представник компанії, виступив перед пресою з більш конкретною заявою з цього приводу і повідав, що в найближчому майбутньому св грі не буде вживати ніяких радикальних реформ, пославшись на те, що Blizzard все ще не визначитися з вибором схеми поширення мультиплеера, але, безумовно, схиляється до умовно-безкоштовною.

Але з іншого боку, проектна група розуміє всю небезпеку F2P моделі:

«Якщо поставити себе на місце геймера, який заплатив за активацію додаткових юнітів або отримання кращої екіпіровки, то проти «бюджетного» гравця зі стандартними можливостями грати – одне задоволення. Тільки от чи довго буде такий гравець терпіти несправедливість? Умовно-безкоштовна модель поширення може помітно підірвати інтерес громадськості до гри»,- зазначив Броудер.