Студія Bungie сьогодні пояснила графічний стиль, а також концепцію нового мережевого шутера Destiny. Як заявили розробники, що всі елементи фентезі у грі з’явилися не випадково — таким чином автори хотіли дистанціюватися від попереднього свого проекту — серіалу Halo.

При розробці Destiny художники намагалися піти якомога далі від звичайного науково-фантастичного стилю, причиною тому стало, природно, спадщина та історичні мі серіалу Halo. В Інтернеті поки ще можна знайти концепти фентезійного світу, в якому повно магів, лицарів, і інших мешканців білого міста на скелі. Спочатку це була звичайна фантазія. Однак, чим довше вони працювали, тим більше приходило розуміння того, що їм подобається наукова фантастика і не хочеться обмежувати творчі пориви.

В результаті, як розповів сценарист студії Ерік Осборн, автори вирішили об’єднати дві концепції. Тому в Destiny поєднані в одне ціле елементи наукової фантастики і фентезі. Причому це відображено як у графічному стилі, так і в самому сюжеті гри.

Нагадаємо, що герої Destiny — це лицарі майбутнього в шоломах і плащах. Вони населяють останній уцілілий на Землі місто і ведуть боротьбу з породженнями зла.