Вихід будь-якого мультиплатформного проекту знаменується черговим витком протистояння між персональними комп’ютерами і консолями. Не уникнув ярлика «звичайний порт з консолей» і новий Crysis 2. Однак виконавчий продюсер Crytek Натан Камарильо встав грудьми на захист довгоочікуваного сиквела. Він повідомив, що розробка проекту починалася саме з РС-версії, а вже потім все створене було перетворено так, щоб геймплей і відчуття від гри збереглися в консольної версії. І не навпаки!

«На консолі все виглядає чудово, але ж Xbox 360 — це залізо п’ятирічної давнини! РС-версія на максимумі — це щось абсолютно карколомні», — доводить Камарильо.

Поза сумнівом, затятим «писишникам» приємно чути таке. Але навряд чи одкровення продюсера істотно підвищать оцінки грі — вони і так досить високі!