Компанія blizzard entertainment представила новий щоквартальний звіт про хід розробки diablo 4, де розповіла про дизайн звуків гри. Кріс джампа, старший звукорежисер проекту, повідав про те, як саме створюються аудіодоріжки голосів монстрів, звуків їх пересування, використання магічних умінь, оточення в підземеллях і відкритому світі, а також безліч інших деталей.

«працюючи над звуковим ландшафтом diablo iv, ми продовжуємо традицію створення приємних для слуху битв і розширюємо набір ефектів оточення, що підсилюють відчуття захоплюючого відкритого світу. У той же час ми прагнемо підкреслити похмуру атмосферу гри і жорстокість битв і створити чіткий і звучний звуковий супровід, адаптується під поточну обстановку в грі», — розповідає кріс джампа.

Крім того, до звіту додані відеоролики, на яких можна побачити процес створення, а також послухати результати розробки. Більше інформації по даній темі ви можете знайти на офіційній сторінці.

процес створення звуків вбивств та іншого:

звуки оточення на різних локаціях і з різними погодними умовами:

звуки об’єктів, що руйнуються: