Компанія samsung вжила додаткових заходів для виявлення користувачів, які кидають або кидають свої складні смартфони і після вимагають обслуговування по гарантії. За деякими даними, складаний galaxy z flip 3 реєструє всі падіння для можливої подальшої відмови в безкоштовному ремонті або заміні.

Судячи за даними користувачів twitter, reddit і китайської соціальної мережі weibo, складаний galaxy z flip 3 веде записи всіх падінь з висоти більше метра, а сервісні інженери можуть в будь-який час отримати до них доступ і, якщо необхідно, відмовити в безкоштовному ремонті, навіть якщо модель знаходиться на гарантії.

Зокрема, в twitter вже з’явилися історії з конкретними прикладами — один з користувачів приніс зламаний смартфон в сервіс і фахівець негайно встановив, що його кидали три рази, один з них — за 10 годин до поломки дисплея. При цьому представник компанії прийняв рішення виконати ремонт по гарантії, хоча є і зворотні приклади, часто все залежить від доброї волі співробітника сервісного центру.

У зв’язку з цим користувачам рекомендується ні в якому разі не кидати новинку на дивани і ліжка, як це часто робиться навіть сумлінними власниками — хоча смартфон в нормальному технічному стані легко перенесе такі падіння, «інциденти» залишаться в логах в будь-якому випадку і буде важко довести фахівцям сервісу, що смартфон падав не на бетонну підлогу.

Samsung galaxy z flip вже досить давно є у продажу в росії і коштує від 89 990 рублів в мінімальній комплектації.