Не так давно у своєму інтерв’ю The Nerdic Podcast, глава всім відомої студії Valve — Гейб Ньюелл, висловив свої думки про існуючих бізнес-плани, за якими на сьогоднішній день поширюються комп’ютерні ігри. І в першу чергу він зазначив, що найбільш важливий внесок вносять такі грошові моделі, як Kickstarter.

За його словами сьогодні публіка сама може просувати проекти найрізноманітнішими шляхами, залишилося тільки зрозуміти, які саме. Але це напевно відбудеться, не дивлячись ні на що. Чим раніше шанувальники почнуть підтримувати проекти, тим краще буде віддача. Ігри стають краще, творці удосконалюються, і швидше за все частка контролю і грошових коштів, спрямованих на поширення і рекламу – знизиться. І це, вважає Гейб, досить добре.

Крім того, він упевнений, що великим видавцям, які застосовують старі методи створення та поширення продукції, не вийде вижити в нових умовах. Тому багато з них не зможуть увійти в новий період розвитку комп’ютерних ігор. По всій імовірності вони виявляться неконкурентоспроможними, оскільки поставлена перед ними планка буде для них недосяжною.

Наскільки правдивими є прогнози голови Valve, поки судити важко, але це буде видно вже найближчим часом.