Під час виступу в одній з середніх шкіл окленда (нова зеландія) в травні цього року співзасновник valve гейб ньюелл повідомив, що вони будуть вкладати “великі кошти в нові гарнітури та ігри”, що, як він сподівається, підготує компанію до майбутнього інтерфейсів мозок-комп’ютер (bci). Заяви засновника steam про великі інвестиції valve в розробку ігор і гарнітур досі не отримали особливого резонансу і навіть залишилися практично непоміченими.

На сцені ньюелл відповів на кілька запитань від учнів, частина з яких стосувалася теми участі valve в розвитку імерсивних технологій, таких як ar, vr і bci. Для ньюелла ar і vr – це не кінцеві цілі, а скоріше кроки на шляху до майбутнього широкого поширення bci. Він сам неодноразово порівнював цю технологію з “матрицею” з точки зору того, наскільки вона буде захоплюючою і інтерактивною.

” виникають цікаві питання, наприклад: чи є ці речі чимось на зразок певних кінцевих цілей або це перехідні етапи? моя точка зору, яка не знаходиться в загальноприйнятій середній області, полягає в тому, що vr і ar – це перехідні точки до інтерфейсів мозок-комп’ютер. Все, що вам потрібно зробити в плані управління в іграх, в плані розуміння візуальної обробки, в плані грамотного дизайну, веде вас до інтерфейсів мозок-комп’ютер і тому, що вони роблять.я думаю, що інтерфейси мозок-комп’ютер будуть неймовірно революційними, одним з найважливіших технологічних переходів, через які нам належить пройти. По-моєму, це дуже важливо. Ми робимо великі інвестиції в нові гарнітури та ігри для цих категорій додатків, але також дивимося далі і запитуємо: “у що це може перетворитися?””.

Відповідаючи на питання про те, чи задоволений він поточним напрямком розвитку імерсивних технологій, ньюелл заявив, що хоча half-life: alyx демонструє, на що, на їхню думку, здатна vr в даний момент, але багато ще попереду.

” half-life: alyx багато в чому була нашою найкращою заявою про те, що ми думаємо про ці можливості, і я вважаю, що вона втілює наше бачення цих технологій. Це також наочний приклад того, який вибір ми зробимо для наступного покоління розроблюваних нами гарнітур”.

Незрозуміло, в які гарнітури та ігри компанія вкладає “великі” кошти; ньюелл не уточнив, в якій частині спектра вони знаходяться з точки зору ar або vr. У минулому ньюелл називав bci “подією рівня вимирання” для всіх видів розваг, які не розглядають цю технологію.

І хоча ми ще не дізналися, що valve працює за закритими дверима, принаймні одна з цих гарнітур, про яку ньюелл говорив, може бути пов’язана з роботою valve над galea, проектом bci, створеним у партнерстві з openbci та компанією tobii, що займається відстеженням руху очей. Комплекти для розробників, що включають систему відстеження очей tobii, елементи дизайну valve index та датчики на основі електроенцефалографії (еег), з’являться на початку 2022 року.

Valve не повідомляла про galea з лютого 2021 року і не оголосила жодних нових проектів для ar або vr, хоча приємно знати, що одна з найбільших рушійних сил споживчого vr продовжує інвестувати в імерсивні ігри – незалежно від того, на яку платформу вони розраховані. Нам дуже хочеться побачити, що ж за ігри готує компанія valve.