Гравцеві halo infinite потрібно 16-18 годин, перш ніж у нього закінчаться щоденні випробування, повідомляє 343.

У повідомленні на halo waypoint, менеджер спільноти halo джон джунішек детально розповів про прогрес в halo infinite, проблеми і кастомізації після того, як спільнота halo висловила стурбованість минулого місяця.

Halo infinite не має досвіду за матч-прогресія бойового пропуску прив’язана до випробувань. У серпні юнік заявляв «що» надзвичайно важко вичерпати щоденні завдання ” – принаймні, щодо поточних планів 343 по запуску. Деякі фанати halo висловили стурбованість з приводу системи, звинувачуючи 343 в прогресії “таймгейтингу” і, можливо, заохочуючи мікротранзакції (наприклад, пропуски рівня бойового пропуску). Інші припустили, що випробування стимулюватимуть гравців грати певним чином.

У вчорашньому пості на halo waypoint юнішек більш детально розповів про те, як все це буде працювати, перерахувавши приклади випробувань і навіть оцінивши, скільки часу знадобиться гравцеві, щоб промити доступні щоденки.

Щоденні випробування строго орієнтовані на взаємодію і, по суті, служать постійною «краплею досвіду» за проходження. Вони бувають трьох видів, починаючи з легкого рівня (наприклад, «зіграйте будь багатокористувацький матч»). Після того, як ви завершите всі щоденні випробування першого етапу, ви перейдете до другого етапу, який включає в себе щоденні завдання, які дають трохи більше досвіду, але вимагають участі в pvp матчах – це означає, що арена з ботами більше не враховується.

Як тільки ви пройдете другий етап в даний день, ви перейдете на третій етап, який присуджує трохи більше досвіду за перемогу в багатокористувацьких матчах.

Щодня щоденні завдання гравця оновлюються і скидаються назад на перший етап, і цикл триває.

приклад щоденних і щотижневих випробувань в halo infinite.

343 вважає, що в середньому гравцеві потрібно від 16 до 18 годин гри і, в кінцевому підсумку, перемоги, перш ніж у нього закінчаться щоденні завдання.

” звичайно, це буде область, за якою команда уважно стежить, і при необхідності можуть бути внесені корективи. Хоча ми розуміємо відгуки спільноти про бажання постійного потоку xp в матчах і більше способів заробити xp за бойовий пропуск, ми оптимістично налаштовані на те, що система, доступна при запуску, дасть гравцям адекватні засоби для постійного досягнення чогось і засоби для прогресу. Заглядаючи далі після запуску, ми очікуємо, що ці системи будуть розвиватися в прямому партнерстві з відгуками гравців».

Це те, що стосується щоденних завдань. Але варто пам’ятати, що є і щотижневі випробування. Вони, як правило, більш цілеспрямовані та конкретні, пропонуючи більше xp у порівнянні з щоденниками, сказав 343.

Щотижня гравцям буде випадковим чином надано близько 20 щотижневих завдань з пулу з декількох сотень.

Одна з проблем, з якою гравці стикаються з приводу прогресу, полягала в тому, що проблеми спонукали гравців грати певним чином. 343 сказав, що щотижневі випробування, які отримує гравець, унікальні для кожного гравця, «тому, хоча можуть бути деякі збіги, в цілому гравці не будуть переслідувати одні й ті ж конкретні завдання одночасно”.

Варто зазначити, що за замовчуванням у всіх гравців є три активних випробування в будь-який момент часу, але гравці, які куплять бойовий пропуск, отримають четвертий слот, що означає, що ці гравці зможуть завершити бойовий пропуск швидше і ефективніше, ніж ті, хто цього не робить. Але юнішек сказав, що студія відкрита для змін у майбутньому.

“ми чули відгуки спільноти про бажання отримати більше варіантів прогресу, включаючи такі речі, як» match xp”, щоб внести в бойовий пропуск і абсолютно окрему, інкрементну систему по лінії отримання sr152 в halo 5: guardians. Розширення пропозицій щодо багатокористувацької прогресії-це те, що команда активно вивчає, і ми з нетерпінням чекаємо продовження розвитку досвіду в майбутніх сезонах після запуску».