Grubby каже, що він вважає за краще зосередитися на баффі, тому що баффи роблять гру цікавішою і залучають гравців. Спільнота в wc3 невелика, а після якихось негативних змін вона може стати ще меншою. Імовірність того, що активний гравець захоче більше грати після якихось нерфів, не така велика.
баффи хуманів:
- зробити так, щоб аура магії (архімаг) і аура захисту (паладин) в комбінації давали б бонус до швидкості.
- збільшити швидкість руху снаряда гарматної вежі на 8%, знизити час побудови на 5 секунд.
- збільшити швидкість каста лікування (паладин) на 20%.
- дати мортирам +10 хітпоінтів.
- зменшити час дослідження грейда на щити на 10 секунд.
- збільшити радіус огляду механічного звірка з 350 до 500.
- знизити вартість будівництва кузні з 60 до 50 дерева.
- знизити час дослідження на захоплення контролю з 45 до 30 секунд.
- збільшити танкам шкоди по повітрю з 25 до 27.
- збільшити швидкість руху танків з 220 до 230.
- дати футам під щитами +10% до швидкості пересування і +5% до зниження шкоди.
нерфи хуманів:
- вартість переливання мани (чародій крові) збільшити з 10 до 30 мани. Збільшити кулдаун на 2 секунди для випадків впливу на ворожого юніта / героя, зменшити кулдаун на 2 секунди в разі впливу на дружнього юніта/героя.
- знизити дальність каста захоплення контролю з 700 до 500.
- зробити захоплення контролю апгрейдом на тир-3.
баффи ельфів:
- аура відплати (kotg) дає бонус до швидкості пересування, але тільки наземним юнітам.
- зробити дослідження апгрейда на каст чарівного вогника у формі ворона дешевше, змінивши вартість з 25/100 до 50/50. Також зробити, щоб апгрейд можна було досліджувати талонам 2-го рівня (адепти).
- додати варден + 1 до спритності.
- збільшити шкоду від іммоляції з 10/15/20 до 10/17, 5/25, знизити витрату мани з 7 до 6 одиниць в секунду.
- змінити вартість грейда на влучність лучницям з 50/175 до 50/150.
- зменшити витрату мани на зорепад на 50 одиниць, зменшити кулдаун на 20 секунд.
нерфи ельфів:
- зменшити dps сфери отрути на 1 одиницю.
- зменшити шкоди від грейда “тренування влучності” лучницям на 1 одиницю.
- змінити тривалість прикопування. 1/3/5 на героїв (на юнітів: з 9 секунд до 8 секунд на 1 рівні, з 18 до 15 секунд на 2 рівні, з 30 секунд до 25 секунд на 3 рівні).
- зробити так, щоб дерево війни могло бути отруєне, якщо воно викопане (але щоб при цьому отрута завдавав половину шкоди).
- зменшити талонам шкоди на 1 одиницю.
- спокій( ульта kotg): збільшити кулдаун на 15 секунд, збільшити витрату по мане на 50 одиниць.
баффи орків:
- збільшити кількість хітпоінтів у лікуючого тотема (троль-знахар) з 5 до 20.
- зменшити час дослідження на останній грейд для тролів-знахарів з 75 до 60 секунд.
- знизити вартість лікуючого тотема з 200 до 175.
- знизити час зарядки стазисной пастки з 9 до 8 секунд.
- апгрейд “лють берсерка” дає вівернам + 50 хітпоінтів і + 2 шкоди.
- горюча суміш( катапульти): змінити кількість завданої шкоди з 6-6-3-3 (18) до 7-7-5-5 (24).
- знизити вартість грейда на пульверайзер тауренам з 100/225 до 75/150.
- ілюзії майстра клинка завдають 10% шкоди.
- всевидюче око (фарсир) дає пасивний бонус у вигляді 100/200/300 до радіусу огляду.
нерфи орків:
- зменшити шкоди хедхантерів на 1 одиницю.
- збільшити вартість хекса з 70 до 75 мани.
- зменшити шкоди змійок на 1 одиницю на 2 рівні і на 2 одиниці на 3 рівні.
- зменшити надбавку до швидкості від аури витривалості з 10/20/30 до 10/17, 5/25.
баффи андедів:
- апгрейд на час життя скелетів доступний за замовчуванням.
- апгрейд на лють додає гулям 30 хітпоінтів.
- апгрейд на канібалізм додає гулям +1 до шкоди.
- час дослідження канібалізму зменшується з 30 до 20 секунд.
- аура вампіризму (дредлорд): +5% до ефекту на рівень.
- збільшити шкоди абомів на 1 одиницю.
- збільшити хп обсидианок на 50 хитпоинтов.
- зробити так, щоб перше тіло на кладовищі з’являлося через 5 секунд (зараз 15 секунд).
- знизити вартість дослідження грейда “крижане дихання” (вірми) з 150/275 до 150/200.
- знизити вартість андедівських грейдів на атаку і захист на 25 золота на всіх рівнях.
- збільшити тривалості ефекту пожвавлення мерців (ультимейт dk) на 10 секунд.
нерфи андедів:
- знизити час дії прокляття з 120 (60) секунд до 60 (45) секунд.
- зменшити штраф до швидкості пересування від крижаної броні з 50% до 40%.
- зменшити шкоди фіндам на 1 одиницю.
- зменшити реген мани від обсидіанових статуй з 3 одиниць до 2 одиниць.
- зменшити час дії отруйної хмари з 90 секунд до 75 секунд.
- зменшити час уповільнення від атаки нерубкі з 5 до 4 секунд.
нейтральні герої:
- щит мани (нага) активується за 10 мани (зараз 25).
- змінити полум’я приреченості( фаєрлорд): замість 80 шкоди за 16 секунд зробити 90 шкоди за 15 секунд. Це збільшить пошкодження заклинання на першому рівні від 5 до 6 в секунду. Зазвичай гравці качають цю здатність тільки до 1 рівня, завдяки цій правці таке рішення буде більше впливати на гру.
- зменшити час каста полум’я приреченості з 0,67 до 0,5 секунд. Спелл кастується занадто довго, і на про-рівні це дуже вирішує. Наприклад, фаєрлорд з 700 ренджу не встигає “заткнути” випалювання мани від dh з 300 ренджу.
- знизити вартість вулкана з 200 до 175 (або навіть до 150). Фаєрлорд рідко добирається до 6 рівня і не особливо додає в силі в лейте. До того ж в патчі 1.32.6 була знижена вартість деяких ультимейтів, але не цього.
пожвавлення героїв у таверні:
- підвищити вартість приблизно на 5%. Наприклад:
- 1 рівень: з 340 до 360
- 3 рівень: з 510 до 535
- 5 рівень: з 680 до 715
- 10 рівень: з 1105 до 1160
предмети:
- зменшити бонус від цирклетки з 2-2-2 таким чином, щоб вона давала +2 до одного атрибуту і +1 до двох інших атрибутів. Будь-який “варіант” цирклетки можна купити в магазині за 150 золота.
- кігті атаки дають +4 / +8 / +12 до атаки.
- зробити так, щоб з огра 7 рівня могла впасти аура відплати (як у kotg), яка дає бонус до швидкості пересування, але тільки наземним юнітам.
- зробити так, щоб кришталева куля давав пасивку у вигляді +100 до радіусу огляду.
- знизити вартість амулета здоров’я з 325 до 300 золота.