Реліз довгоочікуваного проекту року — MMORPG Guild Wars 2 був по-справжньому феєричним і навіть після того, як перші захоплення гравців вщухли, активність геймерів залишається на найвищому рівні, що в свою чергу надихає розробників на подальшу роботу.

Днями співробітники ArenaNet поділилися з нами інформацією з проблем, з якими їм уже довелося зіткнутися, шляхами їх вирішення і своїми планами на майбутнє.

Природно, основна увага проектної команди зосереджено на проблемі «перенаселеності» світу Guild Wars 2. У рекордно короткі терміни рівень максимальної навантаження на сервера гри було перевищено в кілька разів, і це змусило розробників навіть тимчасово заморозити продажі цифрових копій гри.

Для того щоб виправити ситуацію і відкрити новим гравцям доступ в світ GW 2, розробники запустили вже більше 6 додаткових серверів – як для Європейського, так і для Американського регіонів.

«Місткість» старих серверів була збільшена в декілька разів, але продажі цифрових копій Guild Wars 2 все ще обмежені.

Крім спроб надати всім гравцям можливість потрапити в ігрові світи, співробітники ArenaNet не покладаючи рук трудяться над виправленням ряду помилок в роботі аукціону, внесенням балансу в WvW-матчі. Система гільдій також зазнала значних змін і працює «значно краще».

Крім усього іншого, розробники попереджають про гравців проблемі злому акаунтів Guild Wars 2 – через поширеність проблеми кожна заявка може бути розглянуто протягом 72 годин.