Деякий час тому розробники з датській студії IO Interactive виключно в ознайомчих та рекламних цілях створили демо-версію наступної частини культового проекту про пригоди лисого Агента — Hitman: Absolution.

Ніхто тоді й подумати не міг, що проект Hitman: Sniper Challenge за кілька місяців свого існування так сподобається гравцям, що доля простого бонусу попереднього замовлення буде для нього вже занадто юанальной.

Дана демо-версія гри досить нехитра і все, що потрібно робити геймерам – це швидше і якісніше за конкурентів завершити місію вбивства голови збройової корпорації, по дорозі прокачавши снайперську гвинтівку, яку потім можна використовувати в Hitman: Absolution.

У підсумку вся затія закінчилася тим, що, вражені чисельністю геймерів, які грають в Sniper Challenge, розробники всерйоз задумалися над перетворенням демо-версії в самостійний проект.

«Люди витрачають на Hitman: Sniper Challenge на диво дуже багато часу, — заявив у своєму недавньому інтерв’ю глава проекту Тор Блистад (Tore Blystad). – Здається, самий успешый на даний момент гравець витратив на Sniper Challenge близько сотні годин і я просто вражений його результатами. Дивлячись на те, як наші гравці проходять демо версію знову і знову ми просто не можемо натішитися – адже ми завжди боролися за те, що гравці повинні взяти за правило багаторазове проходження гри, яке дозволить їм досліджувати весь контент без залишку.

Думати про майбутнє Sniper Challenge б будемо після релізу проекту Hitman: Absolution, який вийде в продаж повсюдно 20 листопада поточного року».