Кілька колишніх співробітників на даний момент припинила існування студії Kaos виступили з офіційними повідомленнями, намагаючись прокоментувати ситуацію і пояснити невдачу проекту Homefront.
До честі цих людей, потрібно відзначити, що звинувачувати у всьому виключно компанію THQ вони не стали, але все-таки висловили ряд зауважень на адресу видавця.
Зі слів розробників, у початкових планах було зробити головним лиходієм новій частині гри Китай. Але компанія THQ втрутилася в робочий процес і за її настійним вимогам країна-антагоніст перетворилася з Китаю до північної Кореї.
На захист дій видавців хотілося б сказати, що можна цілком зрозуміти побоювання за продажі гри на азіатському ринку – набагато безпечніше виставити негідниками і без того агресивну Північну Корею.
Свою сумну роль у невдачі Homefront зіграв і колишній директор THQ Денні Білсон (Danny Bilson), який пинял найактивнішу участь в розробці гри при цьому не маючи достатнього досвіду в побудові геймплея. З іншого боку, колишні співробітники Kaos Studios в захист Билсона говорять про те, що він надав активну підтримку проекту Homefront.