Незважаючи на масу проблем з розробкою skull&bones, автори не закинули гру. Інсайдеру тому хендерсену навіть знайшлося, що розповісти про майбутнє екшені передплатникам в твіттері. В об’ємній гілці він повідав про систему прогресії тайтла, можливості прокачування і декількох інших геймплейних моментах. Ubisoft залишив ці повідомлення без коментарів.

За даними хендерсона, дія skull&bones розгорнеться в індійському океані. Гравець пройде шлях пірата з самого нуля-щоб заслужити перший корабель, йому доведеться потрудитися на плоту і рибальському човні, виконуючи різноманітні завдання. За завершення доручень покладена нагорода-золото, яке стане головним показником прогресу, а також креслення і ресурси для побудови і поліпшення нових судів.

Кораблі в skull&bones будуть ділитися на п’ять типів за розміром і на три категорії за метою використання-бойові, дослідницькі і торгові. Як зазначив інсайдер, будівництво найбільших суден не буде найправильнішим рішенням, оскільки транспортні засоби поменше теж виявляться корисними і навіть незамінними в деяких ситуаціях.

Всі кораблі за замовчуванням будуть оснащені певною кількістю гармат. При бажанні судно можна поліпшити і поставити на нього більше зброї або навіть броню, закупити нові боєприпаси і зайнятися декором. За словами хендерсона, гра буде проходити у форматі pvpve-гравцям в тому числі доведеться битися з представниками восьми різних фракцій npc. Однак це може бути лише один з декількох режимів.

Основна дія буде розвиватися на воді в рамках досить великій території. При цьому гравці іноді будуть виходити на сушу, щоб поспілкуватися з npc, ніяких особливих елементів в цій частині skull&bones поки не передбачається. В цілому джерела позитивно відгукуються про екшені, проте він ще далекий від релізу.

Спочатку skull&bones планували випустити в кінці 2018 року, проте після цього дата виходу неодноразово переносилася. З чуток, розробку екшену кілька разів перезапускали, а також змінювали керівників проекту. Ubisoft очікує реліз гри в 2023 фінансовому році.