Last Day on Earth Огляд гри

1-29-2020

Використовуючи переваги нових технологій і ринків мобільних додатків, студія розширила штат до 165 осіб. Компанія здобула популярність завдяки неймовірному успіху Last Day on Earth — LDOE)-грі на виживання в сеттінгу зомбі-апокаліпсису. Всі випущені ігри студії використовують Unity. Також Хочемо порекомендувати пограти в https://pdalife.app/last-day-on-earth-android-a28122.html на сайті для Андоїд

Проект
Перенесення жанру на мобільні платформи, додавання багатокористувацького режиму і розширення ігрового процесу

Мета
Прискорення розробки та оптимізація продуктивності

Платформа
iOS, Android

Продуманий дизайн і грамотна стратегія залучення аудиторії дозволили мобільній грі заробити 125 млн $.
Kefir шукали спосіб виділитися на перенасиченому ринку ігор на виживання. Вони вирішили сконцентруватися на трьох складних завданнях: нативний перенесення жанру на мобільну платформу, розробка мережевих можливостей і спільноти і створення простого інтерфейсу для досить складного ігрового процесу.

Так як же Unity виписується в світ LDOE? Для початку студія використовує Unity для прискорення і оптимізації архітектури гри і завдань програмування. Художники Kefir використовують її, щоб створювати і впроваджувати людиноподібних аватарів, інвертивну кінематику і системи частинок. А робочі групи за допомогою Unity використовують більш прості та ефективні методи залучення нових гравців і підтримують зростання прибутку за рахунок залучення користувачів і розміщення реклами. При розробці ldoe студія Kefir використовувала велику кількість можливостей Unity.

Результат:

  • М’який запуск мега-успішної гри ldoe всього за 62 дні
  • Спеціалізовані команди розробили різні ігрові механіки, паралельно працюючи над різними модулями Unity
  • Покращені стратегії монетизації та маркетингу за допомогою Unity Ads, Unity IAP та Audience Pinpointer
  • Плавний ігровий процес на всіх пристроях за допомогою профайлера пам’яті Unity
  • Спочатку дизайн, потім збірка
  • Розвиток ігрового співтовариства
  • Розширення бази гравців і збільшення доходу

Спочатку дизайн, потім збірка
Більшість ігрових оглядачів звертають особливу увагу на плавність ігрового процесу. Для цього студія Kefir використовувала різні методи, включаючи об’єднання мішів для оптимізації кількості викликів і спрощення користувальницького інтерфейсу шляхом скорочення кількості атласів.

Додаткової економії часу розробники Kefir домоглися завдяки власному компоненту “об’єднаний спрайт” для відтворення декількох спрайтів разом. Крім того, вони намагаються повторно використовувати об’єкти, скорочуючи число унікальних екземплярів, і використовують алгоритми автоматичної настройки графіки на основі конфігурації пристрою. Unity Memory Profiler-важливий інструмент, який допоміг їм забезпечити оптимальну продуктивність на всіх Android – і iOS-пристроях завдяки оцінці впливу всіх аспектів гри на споживання пам’яті.