Творець Metal Gear Solid, Хідео Кодзіма, заявив, що п’ята гра серії, що включає в себе The Phantom Pain і Ground Zeroes, може мати певні сюжетні неточності, а також розбіжності з іншими іграми лінійки. Це застереження розробник висловив в інтерв’ю Kotaku. Ці нестиковки можливі внаслідок того, що дія п’ятій частині гри буде проходити після подій MGS 3: Snake Eater, і при цьому до подій оригінальної гри MGS.

Хідео Кодзіма впевнений, що подібні проблеми і у творців Star Wars. На його думку, якщо при створенні сценарію доводиться описувати дії відбуваються десь посередині часових рамок, то є великий ризик бути допустити неточності в дрібницях. Він також зізнався, що автори пожертвували певною послідовністю історії, заради того, щоб здивувати гравців, показати і передати певні моменти яскравіше. При цьому вони сподіваються. Що шанувальники серії зрозуміють.

П’ята серія гри, яка називається Ground Zeroes, з’явиться на полицях магазинів вже цієї весни. Що стосується The Phantom Pain, продовження п’ятої частини, то його розробники планують випустити пізніше, в залежності від комерційних успіхів Ground Zeroes.