Нараховано винагороду

Цей матеріал написаний відвідувачем сайту, і за нього нараховано винагороду.

Зовсім недавно я розповідав про такі ігри як:

S. T. A. L. K. E. R. Clear sky. Частина перша, друга, третя, четверта

Anno 1404

S. T. A. L. K. E. R. Історія прибою

Якщо пропустили – можете прочитати.

Гравці досить швидко препарували мафію 2 і відшукали у внутрішніх файлах відсилання до покладів контенту, відсутнього в самій грі. Причому багато деталей і фрази вже були переведені і озвучені на всі мови офіційної локалізації, в тому числі російська, що ще раз свідчить про те, що гру кастрували буквально перед самим виходом. Таким чином з’ясувалося, що під ніж пішли як цілі механіки, так і купа незначних дрібниць.

За сюжетом в першому розділі історична батьківщина повинна була бути в кілька разів більше. Події розгорталися в сицилійському містечку сан-челеста. Локації міста повністю присутній у файлах гри і тут гравцеві пропонувалося пережити низку подій, починаючи з моменту висадки на сицилії 504 парашутно-десантного полку, і закінчуючи капітуляцією фашистських військ за наказом дона. Всі ці події повинні були вкластися в 9 коротких місій, в ході яких гравця навчали основним механікам гри: стрільбі, водінню і стелсу. Імовірно пролог скоротили через його відчуженість від решти гри.

Друга глава теж істотно відрізнялася. Саме в цьому розділі джо знайомить віто з майком і джузеппе. За початковим задумом джо повинен був також познайомити віто з господарем автосервісу чарлі і начальником портового профспілки дереком, з яким у фінальній версії віто познайомитися сам в наступному розділі. Надалі протягом всієї першої половини гри ця четвірка повинна була видавати віто побічні завдання, виконання яких підвищувало б рівень репутації протагоніста в кримінальних колах міста. Після видалення сайд-квестів самі ці персонажі стали фактично марні. Вони з’являються в одній місії, віто з ними знайомитися, допомагає їм, вони говорять щось типу: віто, заглядаючи іноді до нас, якщо потрібна буде работенка. Віто каже окей, але потім, скільки ви до них не приходите, відповідь буде один і той же: “шукаєш роботу? прости сьогодні нічого немає”»

Третя глава починається з відвідування порту і знайомством з дереком, але так як спочатку віто повинен був познайомитися з папалардо в попередньому розділі, то це починалося б з дзвінка автослюсаря чарлі, який запропонував би віто викрасти для племінника дона кліменто автомобіль. Гравець міг відмовитися його виконувати і відразу поїхати на зустріч з джо. Прийнявши ж завдання і викравши необхідну машину, віто приганяв її в автосервіс чарлі, де герої виявляли в багажнику машини пов’язану повію. На питання віто ” а що з нею робити?”чарлі відповідав»ти її притягнув, ти і вирішуй цю проблему”. Після чого гравцеві давався вибір: відпустити дівчину, пригрозивши їй, щоб вона мовчала, або відвести за місто в багажнику однієї зі старих машин чарлі і там позбутися від неї і від машини. Вчинок вплинув би на репутацію героя. Це одне з небагатьох побічних завдань, яке вдалося реконструювати повністю по тексту діалогів, що збереглися в файлах гри. Крім того, модель дівчини також присутня в файлах гри. Вона володіє унікальною зовнішністю і ніде більше в mafia 2 не використовується.

Четверта глава залишилася практично незмінною. Хіба що спочатку в ній повинно було бути більше інтерактивності. Гравцеві самому пропонувалося розбивати вітрини і наповнювати сумки коштовностями. На це у нього було відведено певну кількість часу, і тільки від вашої швидкості залежало, скільки цінностей ви винесете в результаті.

До слова, присутній у файлах гри інтер’єр колишньої квартири сім’ї скалетта в портовому районі, яку можна спостерігати в початковій заставці. Так що, ймовірно, її можна було викупити і облаштувати. У грі був функціонуючий автосалон даймонд моторс, інтер’єр якого ми також можемо спостерігати в одній з кат-сцен, а також в машинопедії. Як не складно здогадатися, в автосалоні була можливість купувати автомобілі.

Спочатку у гравця було кілька варіантів і можливостей вибору, в яку з сімей вступити. Грунтувалися ці варіанти на тому, які раніше приймалися рішення і які побічні квести для яких персонажів виконувалися.

В кінцевому рахунку ми не отримали ідеально опрацьовану кінцівку. І якщо судити по тому, що було спочатку, і тому, що залишилося, створюється таке враження, що половину кінцівок просто вирізали, і в підсумку гра закінчується не жирною крапкою, а якоюсь комою. За початковою задумом гейм-дизайнерів побічні місії повинні були вивозити не сюжетами, а різноманітністю геймплея, але так як реалізувати просунуту бойову систему і багато фішки не вдалося, всі ці квести стали ярмом на шиї. В результаті розробники вирішили позбутися від них повністю і зосередитися виключно на сюжеті, а щоб вже виконана робота не пропала даром, більшу частину цих місій абияк зліпили разом і випустили у вигляді доповнень.

Нині прийнято критикувати другу мафію за вирізаний контент і вважати, що от якби можна було повернути все те, що гра втратила, то вона відразу ж стала б безперечним шедевром. Це ніхто не може знати напевно, була б гра краще або стала б тільки гірше. Взяти ту ж третю мафію, в ній багато контенту, але чи потрібен він грі.

Пару слів про ремастер гри.

Компанія take two раптово згадала, що у неї є трилогія мафія, причому велика частина з цих серій не доступна користувачам сучасних консолей, тому треба терміново перевидати гри. Приліпили назву definitive edition і випустили на сучасні консолі.

У новій версії з’явилися цілком очевидні баги на тих місцях, де раніше був фізікс. Наприклад, це дуже чітко видно, коли з люка виривається пар. У старій версії, коли ти пробігав по ньому, то цей шлейф за тобою тягнувся. Зараз-ні. Зараз замість цього глючна мерехтлива плоска текстура, зроблена як ніби з спрайту. Раніше плащі розвивалися на вітрі. Плащ-це як робочий одяг пристойного мафіозі, і тут раптово плащі не розвиваються, вони прилипли до ніг.

Проект можна було поліпшити, прибравши безглузді поїздки з місця на місце, прискорити ігровий процес. Коли гра запускається на пк в більш-менш високій роздільній здатності, всі шрифти стають піксельними. Навіть шрифти не смоги зробити векторними.

Тепер трохи про особливості опрацювання світу mafia 2.

У грі, якщо ви завдасте пошкодження автомобілям і залишите його на вулиці в одному розділі, то в наступному розділі на ранок машини не переміщується в гараж, а залишаються на місці з колишніми ушкодженнями.

Зовсім скоро буде опублікована четверта частина цієї статті.