Naughty dog розмістила десятки вакансій, продовжуючи роботу над” чимось грандіозним”, як заявив директор з анімації джеремі йейтс на тлі останнього оголошення про прийом на роботу. На сторінці кар’єри naughty dog розміщено більше п’яти десятків відкритих вакансій. Коментар йейтса особливо актуальний, оскільки у відділі анімації студії відкрито більше вакансій, ніж в інших відділах.

В оголошеннях вказані постійні і тимчасові посади в однопользовательских і багатокористувацьких командах, але конкретики мало. Тим не менш, розробник last of us і uncharted вже деякий час активно набирає персонал, і ми знаємо, що він активно працює як мінімум над одним великим проектом – the last of us factions. Цей багатокористувацький режим був раніше вирізаний з the last of us 2, але тепер він розробляється як самостійний проект-вперше для naughty dog, яка завжди прикріплювала мультиплеер до ігор, які в основному спиралися на свої кампанії.

Наприкінці минулого місяця naughty dog повернулася до своєї студії захоплення рухів, згідно з коротким повідомленням старшого аніматора маріанни хейден (у студії також є кілька вакансій в кінематографічній команді).