Експерти з різних компаній, що професійно займаються аналізом стану ігрової індустрії впевнені, що небезпечну для багатьох дрібних студій тенденцію до поступового зниження попиту на продукцію на фізичних носіях і пов’язане з нею зниження ігрових продажу не змінить навіть така яскрава подія як реліз великих і довгоочікуваних проектів, які заздалегідь приречені на успіх.

В якості прикладу аналітики вирішили навести один з самих легендарних довгобудів — GTA 5.

Наприклад, аналітик з світовим ім’ям Джессі Дивнич (Jesse Divnich) з EEDAR упевнений, що при нинішньому положенні на ринку великий реліз, будь він хоч масштабу» GTA 5, не поверне ринок фізичних носіїв назад в плюс.

Розстановка сил у секторах традиційної та електронної системи розповсюдження ігор показує явну перевагу в бік другого сектора і чи взагалі можливий такий потужний каталізатор користувальницького інтересу, який зміг би змінити ситуацію.