Директор креативного розвитку компанії Crytek Расмус Хьонгаард розповів нам кілька фактів про футуристичному екшені Crysis 3:
«По-перше, із задоволенням відзначаю, що наша проектна команда врахувала помилки розробників першої частини, яка була пов’язана з тим, що Пророк загинув, але його історію нашим спеціалістам чомусь дуже хотілося розповісти, і вони зробили це з допомогою іншого персонажа, який виконував накази Пророка і тим самим зробив дуже багато помилок і угробив весь свій загін».

На цей раз ми не підкоряємося ніякими наказами і діємо абсолютно самостійно.

«Далі варто відзначити, що в перших двох частинах Crysis штучний інтелект, який представляє ворогів в грі працює по-різному – в залежності від ситуації, але в третій частині гри вороги наших відважних героїв неабияк порозумнішали і навчилися багато чому, так що можу сміливо обіцяти, що цього разу як в дальньому бою, так і в ближньому гравцям доведеться несолодко».

«У третій частині будуть присутні величезні, навіть можна сказати – неосяжні — локації, що надасть гравцям просто масу можливостей. Крім того, хотілося б відзначити, що якість гри покращився – тепер Crysis став « вертикальнsv» — тобто можна просто побродити по джунглях, а можна прийняти рішення забратися в підлозі-зруйновану будівлю, звідки відкривається безмежне поле діяльності для снайпера або залежно від ситуації ворогів можна обійти з флангу – то є в розпорядженні гравців буде маса стратегічних рішень, які вимагатимуть від них мислення та аналізу, а не простого зерга».