Очолювана юсефом фаресом студія hazelight studios буде продовжувати фокусуватися на створенні унікальних оповідних ігор. Про це геймдизайнер , що випустив цього року гучну кооперативну пригоду it takes two , розповів в інтерв’ю виданню the washington post .

За словами фареса, особисто йому нецікаві багато “новомодні тренди” індустрії, серед яких спроби перетворити традиційні ігрові концепти в сервісні розваги. Він запевнив, що його студія ніколи не буде випускати сервісні ігри.

” сервісні ігри? у нас такого ніколи не буде. Інші студії, звичайно, можуть займатися ними, і я не кажу, що реіграбельность – це погано. Є ігри, які під це і заточуються.

Але наші твори, де робиться ставка на сюжетне оповідання, і більшість одиночних ігор взагалі-вони не потребують фокусі на реіграбельность. Тому що вони не про це.

В індустрії і так є проблема з тим, що багато людей не проходять одиночні ігри до кінця. Навіщо тоді думати весь час про реіграбельності?”,- зазначив фарес.

Про nft, за які беруться великі видавці, на зразок ubisoft , фарес і зовсім чути нічого не хоче. Геймдизайнер зазначив, що для нього краще отримати кулю в коліно, ніж впровадити систему невзаимозаменяемых токенов в свою гру .

“скажу я з цього приводу ось що. Придумувати гру, а потім вносити зміни в її дизайн заради того, щоб користувач заплатив більше — неправильно. Якщо ти спочатку створюєш гру з метою розповісти історію, то впроваджувати туди nft не можна. Це моя думка.

Звичайно, якщо ви поцікавитеся думкою генерального директора великої компанії, він, напевно, скаже, що я дурень, адже компанії прагнуть заробляти гроші. Але я б все одно сказав “ні”. Для мене ігри-це мистецтво”, – підкреслив фарес.

Виробництвом ігор роботу над фільмами геймдизайнер вважає “відпусткою”. У майбутньому, до слова, він сподівається повернутися в індустрію кіно, але ігри кидати не планує.