Ми любимо грати. Любимо грати: вдома, в дорозі, самі, з друзями або родиною. Це частина нашої культури, але як часто буває, навіть в нашій любові до відеоігор є багато того, що нас дратує. Представляємо вам ТОП: 15 бесящих речі, у відеоіграх

1.Нудні фінальні боси

Яким має бути фінальний бос? Здоровенною або крутий имбовой тварюкою, бій з яким подарує нам самий прекрасний і незабутній ігровий досвід від всієї гри, так як він є її кульмінацією, як в Undertale, God Of War, Shadow Of Colosus. А як часто буває, що в підсумку нам доводиться битися з убогим головним ворогом, якій нічим не примітний, або падає від пари ударів, або навпаки його потрібно мочити настільки довго, що це набридає. Згадайте Batman Arkhem Asylem, де нашим ворогом стає перекачати Джокер, який ні чим не відрізняється від ігрових громив, яких ми лупили до цього. Або Metro Last Light і GTA San Andres де боси не вмирали від п’яти прямих хедшоти з снайперки в голову…

2.Заставки без паузи та пропуску

Гарантуємо, у всіх була ситуація, коли йде цікава або фінальна катсцени і тут несподівано потрібно піти відкрити двері, відповісти на дзвінок, врятувати немовля з палаючої будівлі – та що завгодно, але зробити це треба терміново, а заставку можна поставити на паузу… Чому не можна дозволити ставити гру в цей момент на паузу? Хто його знає. Але якщо її ще й пропустити не можна – для таких розробників є окреме місце в пеклі.

3.Невидимі текстури

Немає нічого гіршого, ніж коли твій всесильний герой здатний вбити ціле військо, але йому ніколи не подолати текстуру натягнутою колючого дроту висотою до 20 см, або перестрибнути протитанковий шип, який йому по коліна. Гірше, коли ти просто впираєшся в невидиму стіну.

skyrim

4.Однакові навчальні режими

Кому не набридло це вічне «натисніть W, щоб йди вперед», «натисніть ПРОБІЛ, щоб стрибати»? Невже є ще на цій планеті грають люди, які цього не знають. Сьогодні багатьом іграм взагалі не потрібно навчання, а хороші розробники роблять процес управління інтуїтивно зрозумілим.

5.Відсутність швидкого збереження в будь-який момент

Коли гра складається з того, щоб пройти рівень від одного чекпоінта до іншого – це додає напруги, але іноді моменти, коли ти не можеш просто зберегтися— бісять! Наприклад, я грав цілу годину і тут несподівано потрібно кинути гру і зайнятися іншою роботи, а от фіг тобі, чекпойнт ще не близько –догравай або забудь про всі виконані місії та досягнення за останній час. Це річ, яка дратує в іграх.

angry gamer

6.Безглуздий переклад

Немає нічого гірше аматорських або поганих перекладів, які, не передають суть завдання, то взагалі заважають проходженню. А також бісить, коли ти не можеш вимкнути дубляж або включити оригінальний мову, щоб пізнати гру по-іншому. Пам’ятаю в дитинстві я грав у Spider Man The Movie з перекладом від Фаргуса. Відключити його було не можна і в один момент, коли потрібно було знешкодити бомбу, голос з мегафону говорить: «Щоб відключити бомбу спробуй…» і все, фраза переривається через кострубатою локалізації. Що? Що я повинен спробувати, щоб її вимкнути?! Ну, ви зрозуміли…

7.Симулятор бомжа або непотріб в рюкзаку

Так, в першу чергу це проблема геймерів, коли ти незрозуміло навіщо набиваешь в РПГ свої кишені мотлохом. Але також напружує, коли весь твій рюкзак, набитий имбовыми предметами і артефактами, які ти тягаєш з собою, і в тебе немає місця для ще парочки…

fallout 4 bugs

8.Напарники ідіоти

Господи, як часто ми чуємо: «Наш новий ШІ буде самим прогресивним у індустрії». А по підсумку ми отримуємо марного напарника, який біжить в саму гущу подій, помирає, а ми повинні перепроходити з-за нього все спочатку.

9.Лінійність шутерів

Поняття «лінійний шутер» має на увазі під собою замкнутий простір, але це не означає, що «коридор» повинен бути один! Чому б не зробити кілька «коридорів», щоб було трохи цікавіше? Або хоча б зробити «коридор» таким, щоб не було відчуття ніби ти можеш пройти гру просто пробігаючи його не стріляючи у ворогів.

fps game mem

10.Вибухостійкі двері

Тов ці великі замкнені двері! Вгадайте, що об’єднує Довакина, здатного своїм криком збивати Драконів з небес, Бетменом з його рідкими бомбами, вибухає бетон і Айзеком Кларком з плазмовим, мати його, різаком? Вірно, вони можуть перемогти ворога будь-якого розміру і сили, але всі як один безсилі проти всемогутньої закритій двері, для якої треба шукати ключ.

11.Пониження рейтингу на догоду продажу

Тут все ясно – всім хочеться отримати більше прибутку від продажів за рахунок залучення молодшої аудиторії. Але як же незграбно виглядала та ж Battlefield 3 – гра про справжню війни, де після пониження рейтингу з людиною траплялося абсолютно нічого після прямого влучення в нього такого снаряда.

Battlefield 3

12.Убогий стелс

Такі, що дратує нас в іграх – поганий стелс. У деяких іграх він зроблений вдало, а будь-які недоліки можуть бути обґрунтовані, як наприклад в Dishonored. Але коли в шутері, що претендує на звання супер реалістичного, за типом останнього Metro хвилину ти дихаєш ворогові прямо в зад, щільно притиснувшись до нього – це абсурд. Точно також виглядають ігри, в яких є стелс, але механіки не передбачають його використання, питання – навіщо він тоді потрібен?

13.Жахлива оптимізація на ПК

Більше ніж баги ми не любимо криво перенені на ПК консольні ігри на швидку руку з метою легкої наживи. Пам’ятаєте цю біль при запуску на ПК GTAIV версії 1.0, Gothic 3, Batman Arkham King з їх жахливою оптимізацією? Коли розробники надходять подібним чином – це неповага.

RAGE

14.Системи захисту від піратів

Не мало болю і нервів ми свого часу витрачали в період «великої захисту від піратів», коли розробники придумували настільки тупі системи захисту, які не заважали піратам зламувати гру, але заважали тим, хто купив її грати. Як приклад — другий Асассин, який вважав що ви пірат, якщо у вас немає постійного підключення до інтернету. Добре, що цього вже майже немає.

15.Штучно подовжені ігри

Не мало бісить в іграх, коли їх штучно розтягують місіями по типу: «іди принеси» або захопи сто п’ятсот вишок… Far Cry 2 – відмінний приклад.

Rage

Це був ТОП 15 Речей, які нас дратують в іграх. Дивіться також інші Топ: і .

Джерело: http://3das.com.ua/