У нових ринкових умовах автовиробники змушені шукати нові бізнес-моделі. Хтось розвиває послуги з використанням автомобілів за передплатою або фірмові служби роботизованих таксі, інші намагаються налагодити стабільний потік виручки від реалізації клієнтам програмних оновлень протягом терміну експлуатації машини. Як пояснює reuters, що є найбільшим автовиробником у світі корпорація toyota motor теж змушена проявляти гнучкість в цьому питанні.

джерело зображення: pixabay

В кінці січня японським клієнтам марки буде запропонований сервіс kinto factory, що поєднує можливості модернізації старих моделей і їх індивідуалізації. Десятиліттями toyota штампувала автомобілі з усередненим дизайном і консервативним оснащенням, ставлячи на чільне місце надійність і зниження витрат за рахунок уніфікації і реалізації машин в обмеженому асортименті фіксованих комплектацій.

Тепер же, щоб вижити, вона готова запропонувати автовласникам послуги по заміні штатних електронних пристроїв на більш нові, модернізації програмного забезпечення і додаванню нових функцій безпеки. До подібного кроку японську корпорацію підштовхнуло усвідомлення того факту, що люди почали довше експлуатувати один і той же автомобіль. Деякі при цьому не хотіли б жертвувати деякими сучасними функціями, тому свого роду «придворне ательє» в цьому сенсі безумовно знайде клієнтів серед власників машин марки toyota. Якщо експеримент доведе свою успішність на території японії, в майбутньому компанія розгляне можливість його розширення на інші ринки.