Компанія riot games, розробник популярної кіберспортивної moba гри league of legends, офіційно заявила, що в доповненні 11.21 загальний внутрішньоігровий чат (/all), в якому можна спілкуватися не тільки з союзниками, але і з противниками, у всіх чергах з підбором буде відключений з метою боротьби з негативом і токсичністю. Командний чат буде працювати як і раніше, також гравці все ще будуть бачити і чути виражені за допомогою внутрішньоігрового функціоналу емоції, а ось поговорити з противниками можна буде тільки на екрані статистики після завершення матчу.

Своє рішення riot аргументувала збільшеною кількістю образ з боку команд на адресу суперників. Також розробники додали, що вони будуть проводити опитування і відстежувати думку гравців, що можна вважати натяком на можливість повернення загального чату, якщо реакція на його закриття буде різко негативною.

Як правило, хардкорних геймерів мало турбує токсичність в чаті, тому можна припустити, що така зміна спрямоване в першу чергу на захист казуалів – їх набагато більше, і на їх поведінку досить сильно впливає внутрішньоігрова атмосфера: таких гравців зазвичай відштовхують проекти з високим рівнем токсичності ком’юніті, і вони часто їх закидають, в результаті чого розробники втрачають гроші.