Соціальна мережа вконтакте запустила автоматичний переклад розміщених в спільнотах публікацій з російської на англійську мову. Як стверджує команда підтримки, дана функція покликана допомогти користувачам з різних країн знайомитися з унікальним російськомовним контентом.

Точність машинного перекладу і визначення мови матеріалів забезпечує власна технологія соціальної мережі. Розробники стверджують, що вона заснована на нейромережевій моделі, навченої на відкритих даних. Технологія адаптована під манеру спілкування користувачів вконтакте і враховує особливості лексики в різних спільнотах. Наприклад, система розрізняє сленг і дозволяє перекладати слова на рівні спеціалізованих сервісів як художні тексти, так і розмовні фрази або офіційно-ділові публікації.

При переході до російськомовної публікації з пошукової системи або за прямим посиланням можна буде відразу побачити її автоматичний переклад або ж включити його натисненням однієї кнопки — дана функція доступна в настільній версії вконтакте. Розробники підкреслюють, що автопереклади спочатку стануть доступні для матеріалів великих паблік соціальної мережі, пізніше функція з’явиться для публікацій з усіх спільнот.

Олександр тоболь, технічний директор вконтакте:

«користувачі з інших країн все частіше виявляють інтерес до російськомовного контенту, який розміщується вконтакте. Ми слідуємо глобальній меті-зруйнувати будь-які бар’єри в комунікації, тому продовжуємо інвестувати в технології машинного навчання: вони відкривають більше можливостей для спілкування людей один з одним. З автоматичними перекладами обмінюватися досвідом, думками, знаннями або кумедними історіями жителям різних країн і континентів стає простіше. У майбутньому ми плануємо додати можливість моментальних машинних перекладів не тільки для публікацій, але також для коментарів, повідомлень і всього контенту в соціальній мережі».

Нагадаємо, раніше цього місяця російська компанія vk (раніше називалася mail.ru group) представила vk відео-нову відеоплатформу, яка відразу ж отримала статус найбільшої в росії. Розробники стверджують, що новий продукт vk відео став найбільшим відеосервісом в росії з щоденною унікальною аудиторією понад 40 млн осіб. Таке стало можливим завдяки об’єднанню відеоресурсів соцмереж вконтакте і однокласники, а також всіх продуктів компанії vk.

Відеоплатформа vk відео була представлена в рамках спеціального заходу vk video launch в москві.