Мартін Бруусгорд, колись був провідним дизайнером MMORPG The Secret World зізнався в одному з недавніх інтерв’ю, що причина млявих продажів гри криється в цілком об’єктивні причини.
Насамперед, на думку фахівця, керівництво видавництва обрала невдалу дату релізу — і The Secret World опинилася в тіні таких потужних проектів, як Star Wars: The Old Republic, TERA і Guild Wars 2.
Рекламна кампанія, як зазначає Мартін, так само залишає бажати кращого.
І, нарешті, основною причиною недостатнього інтересу до такого гідного проекту є його інноваційність.
Нагадаємо, що в The Secret World відсутні звичні нам класи, рівні та інші типові для жанру елементи.
Крім цього, гра також славиться своєрідним підходом до системі квестів, що деяким гравцям, ласим до швидкого і легкого контенту, здалося надто складним.
У Funcom до останнього вірили в успіх проекту і вкладали в нього всі сили і засоби.
Наприклад, бета-версія гри привернула увагу більше мільйона людей, і 80% тестерів висловили повне задоволення The Secret World.
Але, на жаль, їх рекомендацій не вистачило для того, щоб продажі гри перевалили за позначку у 200 тис. копій.