Мартін Бруусгорд, колись був провідним дизайнером MMORPG The Secret World зізнався в одному з недавніх інтерв’ю, що причина млявих продажів гри криється в цілком об’єктивні причини.

Насамперед, на думку фахівця, керівництво видавництва обрала невдалу дату релізу — і The Secret World опинилася в тіні таких потужних проектів, як Star Wars: The Old Republic, TERA і Guild Wars 2.

Рекламна кампанія, як зазначає Мартін, так само залишає бажати кращого.

І, нарешті, основною причиною недостатнього інтересу до такого гідного проекту є його інноваційність.

Нагадаємо, що в The Secret World відсутні звичні нам класи, рівні та інші типові для жанру елементи.

Крім цього, гра також славиться своєрідним підходом до системі квестів, що деяким гравцям, ласим до швидкого і легкого контенту, здалося надто складним.

У Funcom до останнього вірили в успіх проекту і вкладали в нього всі сили і засоби.

Наприклад, бета-версія гри привернула увагу більше мільйона людей, і 80% тестерів висловили повне задоволення The Secret World.

Але, на жаль, їх рекомендацій не вистачило для того, щоб продажі гри перевалили за позначку у 200 тис. копій.