У 2020 році нас чекає початок нового періоду в ігровій індустрії, а саме вихід консолей нового покоління, то беж PS5 і Xbox Next. Як це зазвичай буває, на старті графіка на консолях має такий вигляд, який дозволяє їй бути їх залізо. Однак через кілька років після старту, виходять нові ігри, і картинка на консолях стає набагато краще і не зрозуміло, як так виходить. Сьогодні ми вирішили розібрати, як графіка стає з кожним роком краще на одній і тій же консолі.

Незмінне залізо

Що взагалі ми маємо на увазі під словом «залізо», коли його вимовляємо? В ігровій індустрії ми вкладаємо туди поняття фізичних частин, які входять до складу комп’ютера. Самі ці запчастини виробляються на заводах, серед них: відеокарти, звукові карти, материнські плати, плати оперативної пам’яті, блоки живлення – все це є базою для запуску гри.

В консолях, як правило, ці запчастини є брендироваными або запатентованими і ви не маєте права змінювати їх на інші. Вони є незмінними на протязі її життя. Як підсумок: залізо не можна розбити, проапрегйдить або замінити в принципі.

Інтернет прошивка всьому виною

Важливий факт, що сьогодні будь-який консолі завжди потрібно постійне підключення до інтернету. Так, наприклад, ви завжди маєте доступ до того, щоб скачати на неї будь-яку гру, патчі або системне оновлення. Одним з таких оновлень є прошивка. Хто не знає – це оновлення BIOS( сама базова і перша програма на комп’ютері завдяки якій всі інші програми отримують доступ до залозу).

Кожна прошивка може виправляти ті чи інші баги і недоліки, що потім вплине на якість гри – вони змінюють те, яким чином надсилаються команди на залізо, що і впливає на картинку.

Приміром, коли відбувалося оновлення ОС для PS3 в 2014 році, нова прошивка допомогла знизити навантаження на оперативну пам’ять консолі і трохи звільнити її. Геймери цього не помічають, проте розробники користуються і беруть на облік такі речі при створенні нових ігор або патчів старих. Так відбувається перше поліпшення консольної графіки

Зміни, які ми спостерігаємо

Не дивлячись на те, що вплив прошивки на консоль здебільшого непомітно для нас, ми бачимо їх у нових іграх. Наприклад, чим більше доступ до оперативної пам’яті, тим більш кращі текстури або освітлення консоль може відтворювати і використовувати топові варіанти відтворення. Якщо на ПК ви самі можете виставити рівень графіки, на консолях система робить це до вас і за вас.

З-за цього ми можемо бачити кращу картинку.

Бібліотеки кодів

Однак, консоль може не прошивати або не отримувати прошивку взагалі, а картинка все одно краще зупиниться. Тоді як поліпшити графіку на консолі? Вся справа в бібліотеках кодів.

Коли студія розробляє більше однієї гри, вона формує власну бібліотеку кодів, які постійно переписуються і допрацьовуються з виходом нової гри. Точно також відбувається, коли випускаються нові бібліотеки кодів для движків. Розробники і видавці ліцензують такі сторонні бібліотеки, які можна потім використати в своїх майбутніх проектах і підлаштовувати під себе.

Так, при появі перших ігри під час запуску консолей нового покоління, таких бібліотек ще не існує, так як на їх створення потрібно багато часу. Як правило, під час старту консолі деволоперы женуться за тим, щоб першими випустити свою гру на нову консоль на її старті. Можливо, гра не буде краще, зате її запам’ятають як першу, що вийшла на консолі нового покоління. Зате в майбутньому, для неї можна буде випустити патч, який все підправить.

З часом розробники ліцензують і додають нові програмні коди, які дозволяють грі вимагати менше ресурсів для того, щоб функціонувати, займаючи вільний простір можливістю робити картинку більше.

Щоб ви зрозуміли – коли з’явилося тіньовий освітлення в Uncharted 4, воно було не ідеальним, зате потім почалася технологічна гонка того, хто зробить цю технологію краще, щоб потім всі її використовували.

Баланс

По своїй суті середньостатистичний геймер не може помітити цих невеликих змін, проте якщо їх стає більше – тоді вони проявляються. Розробка нового коду для відео гри це спосіб знайти баланс між існуючим кодом і тим, як його можна розширити. Дякую цього балансу – він зможе працювати краще. Особливо це стосується консолей, де у розробників є обмеження.

І як же все це відбувається?

Під кінець життєвого циклу консолі, ми маємо нові бібліотеки кодів, які дозволяють робити гру, що вимагатиме менше ресурсів на запуск, але більше на кращу картинку. Також в цьому допомагають патчі самої консолі, що оптимізують її незмінне залізо. Доопрацьовується її ОС. Це дає розробникам більше можливостей.

Крім того, якщо ще розробники застосовує певний стиль малювання – це теж впливає на якість. Сполучаючи все це разом – ми отримуємо те, що з кожним роком графіка на консолі стає все краще.

Дивіться також: .

Джерело: http://pcforsage.com.ua/