Директора популярної MMORPG Guild Wars 2 Колін Йохансон розповів нам про ті проблеми, скоторыми стикається видавець амбітного багатокористувацького ігрового проекту.

Наприклад, до офіційного релізу Guild Wars 2, видавництво провело дуже серйозний і довгий бета-тест, присвятивши кілька вікендів перевірці працездатності гри. Також був організований ряд стрес-тестів, які допомогли розробникам переконатися в тому. що гра працює як треба.

Тим не менш, в самий момент запуску Guild Wars 2 наплив охочих зануритися в новий світ виявився настільки великий, що багато механізми ігри (аукціон) не витримали навантаження і функціонували неправильно.

Виникали труднощі з входом в гру, і, звичайно ж, стали притчею во язицех незліченні крадіжки аккаунтів.

В останньому директор проекту цілком виправдано звинувачує самих користувачів, які дуже легковажно поставилися до питань безпеки своїх акаунтів.

Легкою наживою для зловмисників стали прості і поширені логіни і паролі і всього за пару тижнів зі старту проекту були «вкрадені» 11 тисяч акаунтів, що забезпечило співробітників служби підтримки додатковою роботою.