Незабаром після прем’єри vr-окулярів htc vive flow журналіст видання protocol янко роттгерс опублікував незвичайну заяву, пов’язану з рекламними знімками новинки. За його словами, маркетологи компанії насправді не показали справжнього пристрою в дії — замість цього вони «натягнули» його зображення на стокові фотографії.

Як доказ журналіст виклав у своєму twitter-блозі серію фотографій, які виявив у фотобанку istockphoto і зіставив їх з рекламними зображеннями htc vive flow. Опубліковані знімки виглядають ідентичними, за винятком доданих окулярів vive flow. Цікаво, що на одній з фотографій крім гарнітури, чоловікові була «прифотошоплена» навіть посмішка. Представники бренду публікацію роттгерса поки не прокоментували.

Особливістю нової гарнітури htc стали дисплеї з високою роздільною здатністю, невелика вага і компактні габарити. Новинка з’явиться у продажу на російському ринку до кінця поточного року.