9 грудня 2021 року на the game awards, проведеної в лос-анджелесі, канадською студією inflexion games була анонсована дебютна гра nightingale (в перекладі з англійської “соловей”). Що відомо про новий проект і чого від нього очікувати гравцям? давайте подивимося…

що таке the game awards?

Почнемо з того, що премія game awards — особлива подія, що відзначає досягнення у світовій індустрії комп’ютерних ігор і кіберспорту. Захід збирає навколо себе різноманітну групу розробників, гравців і відомих представників популярної культури, з метою просування ігор як найбільш захоплюючої, складної і надихаючої форми розваги.

Велика частина восьмої щорічної церемонії нагородження була присвячена раніше не анонсованим іграм, а також тим проектам, про які на момент проведення заходу було мало що відомо. Однією з таких ігор стала nightingale, представлена ааріном флінном-генеральним директором inflexion games.

Розробники показали глядачам the game awards барвистий трейлер свого проекту, що оповідає про чарівний світ ” вікторіанського фентезі з газовими ліхтарями», свого роду аналогу стімпанка, в якому поєднуються між собою історичні елементи xix і xx століть, поміщені в надприродний антураж. Сюжет чарівної nightingale запрошує гравців відправитися в подорож по невідомих світах через магічні портали, де їх чекають захоплюючі пригоди і таємниці.

Незліченна безліч прекрасних і не менш небезпечних світів гри очікує своїх дослідників.

Цікавим фактом є те, що про розробку гри було відомо задовго до її офіційного анонсу: ще в 2019 році колишній генеральний директор bioware аарін флінн під час інтерв’ю порталу game informer представив nightingale як дебютного проекту новоявленої студії, яку він заснував під початком improbable, творців хмарної багатокористувацької платформи spatialos.

Вже в той час nightingale позиціонувалася як mmorpg. Однак згодом розробники прийшли до висновку, що це неправильний шлях. Команда змогла подолати виниклі при створенні багатокористувацької гри технічні труднощі за підтримки improbable, проте гра не змогла відповідати цілям inflexion поставленим для nightingale як mmo, тому командою було прийнято рішення скоротити свої апетити до рівня, де можливо отримувати спільний досвід, граючи з друзями — рівня кооперативу.

хто такий аарін флінн?

Ааріна флінна можна вважати досвідченим ветераном геймдева: пропрацювавши більше 17 років в канадській компанії bioware, він пройшов непростий і довгий шлях від рядового інженера, який брав участь у створенні рольової гри baldur’s gate 2 до генерального директора, що займається розробкою таких проектів, як dragon age: inquisition, mass effect 3 і mass effect: andromeda.

У 2018 році флінн покинув bioware і, незабаром після цього приєднався до британської технологічної компанії improbable, що займається розробкою ігор і симуляторів в північній америці, в якій аарін і очолив новий ігровий підрозділ — inflexion games.

У своєму інтерв’ю з gamesindustry.biz аарін флінн поділився, що після відходу з bioware йому не хотілося залишати едмонтон, де базується основне відділення канадської ігрової компанії. Багато в чому тому, що в цьому місті він живе зі своєю сім’єю. В результаті чого аарін вибрав новим місцем роботи лондонську improbable, яка надала йому можливість не тільки залишитися в місті, але і відкрити там новий підрозділ компанії.

В якості генерального менеджера відділення improbable флінн займається розвитком хмарної платформи spatialos і, крім цього, керує inflexion games, що займається розробкою відеоігор.

що відомо про inflexion games?

Inflexion games-інноваційна ігрова студія, що складається з ветеранів індустрії і базується в едмонтоні, канада. Як ми пам’ятаємо, inflexion games є дочірнім підрозділом британської компанії improbable і створює відеоігри, першою з яких є багатокористувацька гра на виживання з елементами крафта — nightingale.

Inflexion games позиціонують себе як сильну, різноманітну команду, віддану своїй справі.

Кожній людині необхідні місце, де можна спокійно відпочити і розслабитися, де йому завжди раді. Місце, здатне привнести радість і веселощі в повсякденне життя, повне турбот і тривог, і володіє можливістю зібрати разом старих і нових друзів, яким є що розповісти і чим поділитися. Місце, від якого не хочеться збігати, лише повертатися знову і знову.

Саме з цією метою inflexion games розробляють свої ігри: вони прагнуть створювати місця, світи, здатні розповідати історії, які можуть допомогти людям створювати спільноти і знайти сенс життя, який в свою чергу здатний дати людям внутрішню силу, необхідну їм для подолання багатьох життєвих перешкод. Inflexion games розробляють ігри, тому що ті є найбагатшою і динамічною середовищем, в якій все те, що роблять люди, має важливе значення. Адже відчувати свою значимість, значить відчувати себе безсмертним.

Такий посил несе в собі команда розробників inflexion games, студія з відносно невеликою, але зростаючою «сильною, різноманітною командою». Про це, ігровий підрозділ improbable повідомляє на своєму офіційному сайті.

Основними постулатами компанії є:

  • скромність-inflexion games вітає і приймає всі можливі виклики, усвідомлюючи, що зростання грунтується на відкритому, щирому і шанобливому взаємодії. Компанія готова до експериментів, а в разі невдачі аналізує отриманий досвід і приймає установку на зростання.
  • амбіції-inflexion games мислять довгостроково і стійко в своєму прагненні надихати аудиторію на рівні студій світового класу; вони прагнуть привнести пристрасть, досконалість і енергію в свої проекти, поступово нарощуючи темп зростання.
  • братство-студія пропагує єдність, адже разом можна досягти набагато більшого, ніж поодинці.
  • приналежність-компанія приймає той факт, що всі люди різні, з повагою і чуйністю розділяє, довіряє і підтримує різні точки зору.

У своїй єдності зазначені правила формують особливий підхід до користувачів, що виставляє гравців на перше місце. Inflexion games прислухаються до своїх гравців і вимірюють успіх веселощами. Компанія підтримує спільноти гравців і веде з ними чесний і взаємоповажний діалог.

На даний момент в портфоліо студії є тільки один проект, розробка якого ведеться зараз в самому розпалі. Nightingale-перша гра компанії, що представляє собою багатокористувацьку гру в жанрі виживання, дія якої розгортається в багатому фентезійному сеттингу вікторіанської епохи з газовими ліхтарями.

Ось і вся інформація, якої на даний момент можна розташовувати про розробників солов’я.

що відомо про nightingale?

Отже, настав час поговорити про саму гру.

На церемонії the game awards аарін флінн представив широкій публіці дебютний кінематографічний трейлер нової гри, який дозволив гравцям оцінити світ, створений inflexion games. Nightingale позиціонується як кооперативна гра на виживання із загальним світом і елементами крафта, дія якої розгортається в розкішному фентезійному вікторіанському сеттінгу газових ліхтарів.

Трейлер відкрив завісу таємниці над сюжетом гри, показав бій від першої особи, рубку дерев, будівництво конструкцій та інші ігрові дії. Крім іншого, були представлені різноманітні істоти, такі як гіганти і моторошні звірі, що живуть в альтернативних світах, з якими можна битися за допомогою зброї відповідної епохи, а також використовуючи таємні технології.

Розробники обіцяють повторюваний ігровий процес, повні несподіванок загальні різноманітні світи, в яких гравці можуть битися поодинці або в команді.

сюжет і геймплей

Дія nightingale відбувається через сотні років після того, як фейрі вперше офіційно вступили в контакт з людством і залишили магію в руках обраних. Найтінгейл-це місто, побудоване навколо епіцентру вивчення магії, і за сумісництвом одне з найсильніших магічних місць у світі. Звідти люди почали будувати мережу порталів, що ведуть в царства фейрі.

На початку гри таємнича мережа порталів руйнується, і незліченна кількість мандрівників виявляється замкненими в таємничих і небезпечних світах. Гравцеві належить взяти на себе роль зниклого безвісти міроходца — realmwalker) – звичайної людини, відрізаного від будинку і вимушеного виживати в царствіФейрі в пошуках шляху назад в чарівне місто найтінгейл.

Так, люди володіють магією, проте не все так просто… Містичні мистецтва не підкоряться гравцеві відразу, адже магія досі вважається в світі nightingale вельми загадковою річчю. Вона не є частиною повсякденного життя — люди не готують собі за допомогою магії сніданок — це потужна сила, якою володіють небагато. При всьому при тому у гравця є потенціал для її вивчення, але спочатку потрібно з’ясувати, як можна вижити в чужих світах.

Працюючи поодинці або з іншими мандрівниками, використовуючи зламану мережу порталів і пробираючись по лабіринту містичних світів фейрі, герої прагнуть досягти поставленої мети — знайти шлях назад в місто найтінгейл.

Все перераховане вище буде відбуватися в антуражі вікторіанської епохи.

«коли ми створювали студію, ми довго думали про альтернативну історичну гру, і нам просто подобалася вікторіанська епоха. Ідея альтернативної історії-це те, що ми не досліджували в bioware», — говорить аарін флінн. “з самого початку ми знали, що хочемо створити хитромудрий фентезійний сеттінг, настільки ж багатий і повний історії та життя, як і все, над чим ми працювали в минулому».

Розробники відзначають, що вікторіанський світ на рубежі xix століття дивно багатий з візуальної точки зору і дозволяє запозичувати ідеї з усіх видів джерел цієї епохи. Зазначений період сильно вплинув на дизайн істот, вони натхненні фольклором минулого: візуально не виглядають «науково-фантастичними», володіють магічними властивостями, тим самим підсилюють відчуття потойбічності царства, в якому ті мешкають.

Отже, гравцям належить подорожувати крізь портали по різних біомів, таким як ліси, болота і пустелі. Геймплей буде включати в себе дослідження відкритого світу, створення предметів і битви, будівництво, сільське господарство, орієнтовані на виживання. Все вищевказане можна буде здійснювати в одиночних або загальних світах. Міроходці зможуть об’єднуватися і співпрацювати з іншими гравцями, щоб збирати матеріали і будувати величезні поселення, а також створювати інструменти і зброю для боротьби з монстрами і фейрі, іменованими «магічними суперниками людства».

Inflexion games прагне надати гравцям великий простір вибору, який криється в різних ігрових аспектах. У nightingale можна буде грати поодинці або з друзями.

Флінн пояснює:

Досвід розробки наративних ігор також вплинув на наше бажання не вводити лінійне оповідання в nightingale. Надання гравцям передумови і світу для проживання, дозволяє створювати історії, засновані на досвіді гравця (або групи гравців).

Свобода досліджувати нові та цікаві місця є ключем до nightingale. Існує безліч різних типів біомів, і кожен з них дозволяє вирішувати різні екологічні проблеми, а також створювати особливих диких тварин і істот, надає простір і ресурси, необхідні для будівництва бази і структури, допомога в їх пригодах.

Все це дуже інтерактивно і дає гравцям можливість робити те, що вони хочуть. Як приклад флінн описує два епізоди з трейлера до гри, що дозволяють показати дихотомію, яку представить світ nightingale:

«велетень нахиляється, щоб прийняти дари від гравців. Це один із способів, яким ви можете вирішити цю зустріч. Інший спосіб, який показаний в трейлері пізніше: кілька гравців борються з гігантом, який трощить все навколо себе. Кожне завдання в грі може призвести до різних результатів, і кожне рішення має різні наслідки. Для нас було важливо, щоб гравці могли вибирати, як взаємодіяти з істотами і навколишнім середовищем. Таким чином, геймплей не завжди повинен бути агресивним».

«з того моменту, як ви створюєте свій маєток (ваш перший крок у грі), ми хочемо, щоб у гравців була велика свобода вибору в тому, як отримувати досвід і розвиватися», — говорить лія саммерс, директор з виробництва. “ми хочемо, щоб гравці могли самовиражатися в царствах nightingale».

Розробники заявляють, що вибір гравця є критично важливим компонентом nightingale і він насправді буде гравцям наданий. Це означає, що в грі не з’являться «помилковий вибір ” або різні варіанти рішень, які в кінцевому підсумку приведуть до одного і того ж результату для всіх гравців. Користувачі зможуть зробити вибір, а потім спостерігати як прийняте ними рішення впливає на світ гри і змінює його.

В основі гри лежить необхідність повернення в місто найтінгейл, але гравці можуть не поспішати в прагненні досягти поставленої мети. Флінн заявляє, що якщо гравець знаходиться в області, яка йому дійсно подобається, то немає причин залишати її — за винятком випадку, коли знадобляться нові ресурси, недоступні в даній локації. Розробники намагаються втягнути героїв в інші локації, розраховуючи на їх зацікавленість, але не змушують робити це насильно.

“ми хочемо передати відчуття необов’язковості і дозволити гравцям знаходити альтернативні способи взаємодії та отримання вигоди від взаємодії з істотами, з якими вони можуть зіткнутися”, – кажуть розробники.

Що стосується самого міста, найтінгейл – це лише частина пригоди, а не його фінальний пункт. Гравці також будуть займатися і іншими речами, в тому числі проходженням квестів, які можуть отримати від npc.

Крім цього, свобода вибору надається і при створенні свого героя. Це означає, що у гравців є можливість вибору персонажа і його налаштування, гравець також зможе внести більш детальні зміни в свій гардероб і налаштувати колірні конфігурації.

Inflexion games також обіцяють, що nightingale буде мати надійну систему будівництва, що дозволяє гравцеві будувати все, від невеликих ферм і маєтків до великих сіл і укріплень, модульна конструкція дозволить групам гравців будувати складні табори, які знадобляться їм для виживання в облогах при нападі великих істот.

Одним з важливих аспектів гри є бій від першої особи. І тут inflexion games постаралися дати гравцеві достатньо свободи дій-крім зброї можна буде використовувати і магію. При цьому розробники спробували зберегти певний баланс і не перевантажувати геймплей боївкою, при зіткненні з істотами завжди є можливість мирного результату (приклад з велетнем з трейлера). Inflexion games цікаво думати про різноманітність і стратегії, які гравці можуть використовувати в грі.

коли і на яких платформах вийде nightingale?

На даний момент розробники докладають всіх зусиль, щоб випустити nightingale в 2022 році. Тестування гри почнеться в першій половині року. Бажаючі випробувати nightingale можуть зареєструватися на сайті www.playnightingale.com. Для цього необхідно заповнити спеціальну форму, вказавши адресу електронної пошти. Повідомлення про старт ігрового тесту буде надіслано листом на вказану електронну адресу.

Що стосується платформ, то в даний час nightingale доступна тільки для пк. Можливість виходу nightingale на консолі поки не обговорювалася.