На сьогоднішній день найбільшою соціальною мережею рунета прийнято вважати мережу вконтакте. Для того, щоб просувати свої проекти, багато власників власних спільнот обов’язково використовуються різні сторінки і спільноти, за допомогою яких і забезпечується ефективна реклама. Насправді процес цей досить дієвий, адже по суті, є можливість ефективно просунути все що завгодно. Однак для того, щоб реклама і замовлення показів в певних місцях був досить ефективний, варто звернути увагу на деякі показники для вибору того, чи іншого партнера. До того ж, важливо звертати увагу і на конкурентів, щоб ефективно вивчати їх слабкі і сильні сторони.

показники статистики вконтакте

Фахівці знають, як багато значить аналітика і моніторинг конкурентів. Тому аналіз вконтакте вкрай необхідний як спочатку проведення робіт з просування, так і періодично для коригування та оптимізації процесу. Для того, щоб провести ефективно аналітику, варто звернути увагу на першочергові поняття даного процесу:

  • покази. Цей показник говорить про те, скільки разів публікація буде переглянута. При цьому даний показник не говорить про те, скільки користувачів переглянули публікацію, а скільки разів її переглянули. Тобто одна людина може і 10 разів переглянути.
  • охоплення. Цей показник якраз показує скільки користувачів вдалося захопити, вірніше скільком людям була цікава публікація.

При цьому саме поняття охоплення може бути різним. Так, це міг бути повний, рекламний і охоплення передплатників.

як визначити точну статистику певної спільноти

Для того, щоб подивитися конкретну статистику, досить використовувати один з двох основних методів. Це вбудована статистика вконтакте. Це можуть бути свої власні акаунти, а також можна вивчити статистику за допомогою сервісів аналітики. При цьому найпростіший спосіб-це отримати всі необхідні цифри прямо на сторінці спільноти. У цьому випадку варто проаналізувати кількість лайків, переглядів, репостів, а також кількість самих передплатників. Всі ці дані бачать всі користувачі, які будуть вивчати статистику спільноти. Для того, щоб вивчити питання досконально, варто звернути увагу на розділ «управління спільнотою — статистика». Але тут варто розуміти, що докладні дані за статистикою доступні тільки адміністраторам.

статистика по будь-якій сторінці

Для того, щоб отримати певну статистику по сторінці, можна скористатися спеціальним сервісом. В результаті показники видаються за трьома параметрами. Так, в розділі статистика можна визначити активність в співтоваристві, причому за деякими відразу показниками. Далі необхідно вивчити стрічку спільноти. Тут можна зрозуміти які найбільш затребувані є публікації в стрічці і що цікаво користувачам даної спільноти. Отриманий повний аналіз можливо вивантажити для подальшого дослідження.

висновок

У співтоваристві вконтакте є можливість подивитися досить детальну статистику по записах, по аудиторії і по хваченним користувачам. При цьому статистику записів може бачити тільки адміністратор. Для того, щоб переглянути статистичні дані особистої сторінки, можна скористатися сторінкою користувача, який має більше 100 передплатників. Всі статистичні дані, будь це особиста сторінка або ж спільнота, можна вивантажити в відповідний документ. Для того, щоб аналізувати чужі сторінки, досить просто використовувати спеціальний сервіс. Він здатний відобразити дані про записи, а також про те, наскільки динамічно розвивається сторінка.